Îmi bag pula în românia.

Subsemnatul, Rotaru Paul, îmi bag pula în românia.

Click: _|_

29 responses to “Îmi bag pula în românia.

  1. Felicitari! 🙂

  2. Curios lucru, există și români care mă felicită când îmi bag pula în românia. 😀

    • si eu te felicit !
      am si eu loc ?
      si ca sa nu te intrebi cum am dat peste articol : am cautat pe google „Îmi bag pula în românia” , eram curio daca e cineva care are aceleasi sentimente .
      cred ca sun 20 miloane de romani plus restul planetei

      • Salut! Mulțumesc, chiar dacă formal apar în lista aia, până acum nu s-a concretizat nimic, ce-i drept, mai sunt încă trei luni până când expiră posibilitatea activării bursei respective.
        E din ce în ce mai puțin loc pe planetă, mai ales în perioada asta, totuși cred că, încă, e mai bine decât a fost vreodată până în prezent.
        Da, e un sentiment nu tocmai plăcut, cu toate acestea, într-o Europă naționalistă și segmentată, continui să mă consider naționalist chiar dacă nu am nici o afinitate pentru populația actuală a României și nici nu cred în viitorul țării.
        Nu cred că toți românii urăsc România, unii sunt ”oameni de succes”, nu frustrați ca noi datorită lipsei egalității de oportunități, iar alții sunt niște viermi inconștienți și tâmpi care stau și lâncezesc în nesimțire.
        Pentru ca străinii să urască România prima condiție necesară e să o cunoască…oricum, nu am dubii în ce privește sentimentele ucrainienilor, basarabenilor, ungurilor, sârbilor sau bulgarilor.

  3. Te-am felicitat pentru bursa de stagiu obtinuta 😛 cat despre faptul ca ti-ai introdus organul genital mascul in Romanica…beep(ma abtin)

  4. P.S. mai astept postari pe acest blog care va apartine,domnule Paul R.

  5. Am înțeles doamnă Melania. O să scriu când o să fie cazul (timp^minimă inspirație).

  6. Sper ca-mi dai voie, in contextul dat, sa-mi bag si eu pula in tine si-n familia ta, cea care ti-a dat o asemenea educatie… Mars afara din tara daca-ti „pute”!!! Tu si toate lichelele care gandesc asemeni tie.

  7. Fă curvă Maria ți-a crescut o pulă deasupra pizdei de ți-o bagi? Am plecat deja fă nespălato. Stai în genunchi și suge-i pula lui Boc.

  8. Maria,cum ai dat peste articolul asta…ai dat la cautare pe google pula?

  9. Apropo, asta care mă înjură e o țărancă olteancă din satul Târgu Gângulești, Jud. Vâlcea, a treia uliță pe stânga înspre câmp, cum vii de la Berberești.
    P.S. Spală-te seară de seară, poate te vizitez. Înțălesăși? Fir-ai tu a dracu să fii de olteancă.

  10. bag pula in romania

  11. unu ... altu ....

    deci ! da sunt de acord , romania e o tara de rahat cu oameni de rahat , cu femei te rahat (da dc nu ? acu o luna am fost martorul unui accident rutier , la care se da femeia noastra jos din audi-ul ei luxos busit si i se atreseaza celuilalt participant la accident :”tu sti cate pule am supt eu pt masina asta ?” ) cu politicieni de rahat , cu un serviciu al politie de tot rahatul ( care baga o biata batrana la puscarie pt ca a furat o gaina dar care se pitesc atunci cand la o nunta o banda de mafioti da buzna si arunca cu sabile in toate directiile bagandui pe toti in spitale ( si ca o paranteza in paranteza puteti sa cautati pe net ambele cazuri )) , cu manelari si cocalari de rahat , cu scoli si spitale de rahat , cu drumuri de rahat , cu transporturi publice de rahat , cu strazi de rahat pline de gunoaie , cu salarii de rahat , cu produse de rahat cu preturi de rahat , cu atatea taxe de rahat ( ce pula mea mai are sa ne puna taxa pe aerul respirat … ) cu impozite de rahat si ultima da nu cea din urma , cu wc-uri publice de tot rahatul , pai nu ?!?! ( apropo am fost in italia intrun wc public si tin sa spun fara sa axagerez ca e mai curat acolo decat in spitalele sau scolile de la noi ) . deci ! ( ca sa inchei cum am inceput ) BAG PULA IN TARISOARA ASTA A NOASTRA DRAGA , si sa amintesc vorbele unui mare om : „Bag pula’n lume si vio fac cadou ” celor care nu sunt de acord cu acest lucru . si in caz ca mai sunt dastia care se intreaba da cum ai dat de acest site , blog , forum sau cum vreti voi sai spuneti , pai am scris pe google „bag pula in romania ” !

  12. Foarte tare blogul asta! Eu ma uitam pe net asa in general si m-am enervat ca nu poti sa faci nimic in tara asta sau sa gasesti ceva de munca. Apoi am avut un moment de claritate si am dat serach pe goagle: Bag pula in Romania! Ce sa vezi? Surpriza! Un minunat blog! :d

  13. bravo, sunt de acord cu tine, si din partea mea la fel

  14. Mulțumesc pentru aprecieri, dadada, unu…altu…, ionutz, giuli. Cand scriam că-mi bag pula-n România, mă refeream la România concretă, actuală, cotidiană, reală și nudă, neidealizată de pasiuni. Când eu citeam în perioada adolescenței 14-18 ani, romantici naționaliști precum B.P. Hașdeu, A.D. Xenopol, Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Mircea Vulcănescu, Nichifor Crainic, Nae Ionescu, Ghe. I. Brătianu, Mihail Kogălniceanu, Paul Goma, Vasile Pârvan, Mircea Eliade, Emil Cioran, probabil la acea vârstă Leo M și alții care se identifică cu românia manelei și șaormei încă nu începuseră Baltagul lui Sadoveanu.

  15. Si eu imi bag pula in tara asta de kkt si in saracia asta si in aia de ne-au condus pe aceasta cale

  16. prafu si pulberea sa se aleaga de tara asta tara de kk muie romania ma pis pe romania

  17. Sa-mi bag PULA in romania si in toate masinile futute din ea.
    IMI BAG PULA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Toata lumea de aici isi baga pula …
    Daca imi dati voie, m-asi kka pe toti basistii, cu multa placere !

  19. Si eu Imi bag pula in romania

  20. Tara de hoti betivi si curve!!! Muie romania!!!! Neam de tzigani nenorociti!!!!!
    Muie!!!! Asa cum bine spune bekali!!!!

  21. MUIE ROMÂNIA ȘI CEI CARE AU ZIS CAE BAGA PULA ÎN EA

  22. asa este romania este foarte de cacat dar in loc sa ne bagam puli in oameni si sa ne futem in ea de tara ar cam trebui sa faca fiecare cate ceva sa fie mai bine (cu toate astea spuse bag pula in ea de tara ) :))

  23. Sa’mi bag pula in zdreanta asta de rromanie, groapa de gunoi a Europei, saracie, locuri de munca pula, tigani borati peste tot…

  24. Asa sa te-ajute Dumnezeu, si mi-am bagat-o si ma felicit zilnic, m-as intoarce doar sa-i dau foc si sa ma pis pe poporul asta de cacati retardati.

  25. Imi bag pula in romania

  26. N-am ales sa ma nasc in tara asta, deci imi bag pula-n ea din interiorul granitelor sau nu, cu motiv sau fara, fara remuscari.

Lasă un răspuns

